Onsdag


Om jag inte har hostat ut en lunga efter den här förkylningen lagt sig så kommer det troligen aldrig hända.
Om jag inte har gått in i väggen innan maj så kommer det troligen aldrig hända.

Skolan dödar mig långsamt men säkert just nu men efter april (håll tummarna) så tror jag att det kommer lugna ner sig.
Kurser kommer börja ta slut och studenten kommer ta mer plats med mösspåtagning, panering av karneval, fester och allt vad det innebär.
Så med andra ord kan jag nog överleva en och en halv månad till..
Kanske inte med dom bästa betygen på skolarbeten som är kvar men iallafall med livet i behåll!

På fredag är det muntliga nationella som gäller för min del. Temat är Engagemang och påverkan och min infallsvinkel lyder: "skola, en gåva eller börda?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0