Ny Mobil

Vart tog vintern vägen?
Nyss låg snön på marken och nu är det gråare och tristare ute än vad det varit på väldigt länge. Jag tänker nog inte sätta min fot utanför dörren idag. Ta tag i lite plugg som egentligen inte behövs göras just nu känns som en bra idé. Det gör att man ligger steget före sen när proven väl börjar ramla in, vilket låter som en bra plan enligt mig.


Igår beställde jag en ny mobil. Min Sony ericsson börjar långsamt men säkert ramla sönder.. Nog känns det lite tungt att överge den, jag menar jag tycker verkligen om den men efter 1,5 år och en och annan smäll i backen så har även den börjat visa att det är dags för en mobil så jag beställde LG KF510. Om jag ska vara ärlig så var det mest för utseendet, jag hoppas att den funkar kanon annars har jag ju alltid nånting vackert att vila ögonen på ;)


Bilden är tagen från: http://images.play.com/covers/5180888x.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0