Idol igång igen och en extra tanke till mamma

Idol har börjat ! Åh som vi har längtat ! Nu är det äntligen igång igen och jag måste säga att bytet av juryn inte kunnat komma bättre. Den nya är underbar, mycket bättre än dom förra.. Nu ser jag framemot en ny härlig säsong, jag kommer sitta bänkad inför varje avsnitt!

Imorgon ska mamma operara sig.. igen. Snälla låt det gå bra nu. Hon har opererat sina armar åtskilliga gånger och nu håller jag tummarna för hennes skull att det ska funka så hon inte behöver ha så ont längre. Lycka till mamma, jag längtar tills du kommer hem igen, då ska jag skämma bort dig som aldrig förr!

Puss på er och en extra puss till mamma!


Kommentarer
Postat av: Sofia

2008-09-04 @ 15:59:37
Postat av: Sofia

Oj.. Det vart ingen text på förra. Men skriver en gång till. Jag håller tummarna för din Mamma. Det kommer säkert gå jätte bra. Ses på måndag, då berättar jag allt om resan =) PUSS!

2008-09-04 @ 16:00:41
URL: http://sofiavernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0