Frisyrer

På fredag är det dags för mig att gå till frisören. Jag kommer bli tvungen att klippa av ganska mycket för det är riktigt slitet. Frågan är bara hur jag vill ha det.Har gått fram och tillbaka mellan funderingarna på om jag vill ha lugg eller inte, nu har jag haft snelugg länge och jag har funderat ett tag om jag ska låta den växa ut men när den väl växer ut en bit så blir det inte bra iallafall så jag brukar tillslut klippa till den där luggen iallafall..
Jag satt precis och kollade igenom lite gamla bilder, man glömmer verkligen bort hur man har haft håret men det är ganska roligt att kolla igenom.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill gärna se tillbaka i tiden =)

2008-09-10 @ 17:10:51
URL: http://sofiavernersson.blogg.se/
Postat av: Martina

Bara för din skull sofia! :D

2008-09-10 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0