För lite fritid?

Plugga, träna, fota, umgås, skola, sova, projektarbet, äta, jobba...
Allt hinns inte alltid med det är en sak som är säker.
Just nu är det Kina arbetet som jag måste ägna tid åt, ut och springa är ett måste för dagen (det var alldeles för länge sen sist) och jag skulle så gärna vilja gå ut och fota nu när vädret tillåter men ibland måste jag inse att det inte alltid finns tid. Men jag tänker såhär, om jag försöker vara klar med det mesta av skolarbetena + plugga till prov i veckan så kommer jag ha mycket fritid till helgen förutom 6 timmar på lördags förmiddagen som ska äga rum på Ica. Pengar behövs faktiskt också. Men förutom det så kan jag göra precis vad jag vill! Det tycker jag låter som en bra idé. Nu gäller det bara att jag gör det också....

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0