Stressig tisdagskväll

Ibland är det stressigt kan jag lova. Skolan är på sätt och viss det stället där man inte behöver stressa, det är ju när man kommer hem och måste sätta sig och göra läxor och plugga till prov som stressen kommer.

Idag blev iallafall jag och Jennifer intervjuade av Na angående vårat Uf företag, vi får väl se om det kommer vara med i morgondagenstiding.. Spännande.

Nemen hörrni ni kom jag på ytterliggare en uppgift som måste göras, känns som att det är lika bra att få allt gjort innan lovet.
Morgondagen kommer bestå av ett läxförhörsprov (som Birgitt så fint kallar det), ett prov, en redovisning och en uppgift som ska lämnas in men efter den skoldagen så ska jag ner till frissan och sätta mig mig i en stol och bara ha det skönt medans hon fixar lite ljusa slingor i mitt hår. Nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0