Pluggis eller kanske bara en livsnjutare

Hemma efter en lång dag i skolan.
Jag kan ärligt säga att jag inte tycker att skolan är tråkig, okej jag erkänner att det kan kännas riktigt tungt ibland och man har inte den minsta lust att vara där men i det stora hela så tycker jag om det. Jag tycker att det är roligt att umgås med alla i klassen, man kan skratta hur mycket som helst av en dag i skolan.
Sen är prov, läxor och inlämningar en helt annan femma som inte ligger lika högt på min lista.  
Till er som gnäller varje dag och tycker att skolan är skit, jag tror inte att ni trivs bättre med situationen när ni inte ens försöker och dessutom så är det väl roligare att  vara bland männsikor en dag mellan 9.00 och 16.00 än att sitta hemma själv och häcka!
Kom ihåg, det blir vad man gör det till! Det är lite av ett motto som jag lever efter här i livet.


Kommentarer
Postat av: sofia

så sant, så sant :)

2008-10-15 @ 10:21:44
Postat av: Josephine

Helt rätt martina =)

Du jag tänkte på dom där påsarna! Säljer ni dom bara någon speciell dag eller på speciell plats, eller är det bara att kirra en i skolan? :D

2008-10-15 @ 19:08:11
URL: http://josen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0