Kick Off

Hemma efter en dag i Örebro. Det var kick off för UF som stog i centrum. Så har suttit på föreläsning i filmstaden, salong 1 (älskar salong 1) några timmar. En av föreläsarna bjöd på en liten tävling som löd "den som rycker upp handen först vinner en biobiljett" och vem är snabb som en iller om inte Sofia själv! Grattis Soff!
Efter detta fick vi se en förhandsvisning på en film, filmen var självklart hemlig fram tills den började och det visade sig att vi skulle få se.. *trumvirvel* .. "step brothers". Det var en komedi om två 40-åriga män som fortfarande bodde hemma bla bla bla.. Nej precis, det var inget som lockade så jag, Sofia och Jennifer gick och mös med en varsin kaffe istället.


Nu laddar jag för greys!
21:00 at kanal 5

Kommentarer
Postat av: sofia

Svar: Ja, jag hann hem men det var nära att jag satte mig i någon buske påvägen hem, hehe.



Jag vann, jag vann. IM BEST!

2008-10-15 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0