Frisörsnack

Idag var jag som sagt hos frisören och la i lite ljusa slingor. När jag sitter och väntar på att färgen ska gå i så klipper hon en kille emellan, han var runt 7-8 år. När han sitter där så frågar han min frisör och hennes dotter vilka filmer dom har kollat på och säger "på fredagar brukar alltid vi kolla på film och äta chips."  Jag fick världens nostalgitripp!
Det kan ha varit den bästa tiden i veckan när man var liten, hela familjen kryper upp i soffan framför en tecknad film eller framför på rymmen, sikta mot stjärnorna eller småstjärnorna och äter chips. Det var mys på hög nivå skulle jag säga!

När han sa det här kände jag lite längtan tills när man själv hittat en man som man vill bygga upp ett liv med, få barn och ha fredagsmys!
Men det är a long time innan jag är där, det kan jag lova! Än så länge nöjer jag mig med nån kusin då och då!


Men en liten nostalgitripp blev det allt!




Kommentarer
Postat av: Boson

utveckla "Än så länge nöjer jag mig med nån kusin då och då"... ;D

2008-10-22 @ 21:38:00
Postat av: Martina

Haha! Kusinen får självklart agera barnet i sagan ;P

2008-10-22 @ 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0