Musiktips

Två dagar kvar på ica för den här sommaren sen är det kalas, bröllopsfest och skola som väntar. Sen kommer jag iof vara på ica två dagar i veckan iallafall eftersom jag kommer göra min praktik där och dessutom jobbar jag varannan helg, så dom kommer inte hinna sakna mig mycket inte.

Jag tänkte ta dagen i ära att rekomendera en artist. Dagens artist får blev Missy Higgins, jag vet inte om det är många som har hört talas om henne. Jag hade i varje fall inte gjort det förens nu i våras. Men jag gillar henne skarpt, tycker hon är skön, värd att kolla in. Hon har gjort många bra låtar däribland Sound Of White, Where I Stood, Special Two och många fler. Lyssna och se vilken som blir din favorit.



Missy Higgins - Special Two





Missy Higgins - Stuff and Nonsense
Jag är för tillfället helt in love i den här låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0