Onsdag

En dag närmare studenten, för att citera min kära vän Adam. 
 
Skolan är fortfarande ganska lugn det är verkligen alltid så här första veckorna, man får en bok, pratar lite om vad kursen går ut på och slutar 30 minuter tidigare än vad man egentligen skulle gjort. Inga fel.
Det kan iof innebära en del dötid innan bussen går men jag och Sofia vet hur man tar kol på den på bästa sätt... Städar mitt riktigt stökiga skåp, innehållande ca 10 block som jag inte använder längre och si så där 10 böcker som skulle varit inlämnade i slutet av förra terminen som jag av någon anledning inte lämnade in, jag tror mallorcaresan tog över min hjärna där ett tag. Hon är iallfall en riktigt trofast vän den där sofia, puss på dig!

Nu sitter jag här och klunkar vatten. Förstår ni hur extremt många olika smaksatta vatten den finns? Kommer i stort sett nya smaker hela tiden. Min favorit är helt klart bonaqua silver citron! Den är kanon.
Om du inte redan smakat den så kan jag skarp rekomendera det !

Nu ska jag fortsätta brainstorma UF-ideér inför morgondagen.


Bye

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är dig trogen, alltid ;] Och brainstorma för fullt nu. Imorgon kommer vi få tagga.

2008-08-20 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0