Foto

jag har insett att min passion här i livet är foto, jag älskar det. Jag har alltid tyckt att det är roligt att ta kort och pyssla lite med dom i photoshop eller liknande men nu inser jag att det är det som är min grej, jag kan inte spela fotboll eller hockey eller nånting sånt som andra brinner för men fota är nånting som jag faktiskt tycker är riktigt roligt och kan göra. Allt kan fångas i en bild, glädje, sorg, förtvivlan, hopp. En bild säger mer än tusen ord. 
Så nu är jag inne på att köpa en systemkamera men det finns en hel djungel där ute och jag har absolut ingen aning om vilken jag ska välja. Jag har kommit fram till att det antingen får bli en canon eller nikon nu är ju bara frågan vilken av alla dessa modeller som canon och nikon erbjuder jag ska välja. Jag får helt enkelt kolla vidare och hoppas att jag kan hitta något lämpligt snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0