Bajsvarning

Jag sitter och kollar på tre stora brudar - en liten klänning på trean. Det handlar om tre tjocka tjejer som tävlar mot varandra genom att gå ner i vikt och lära sig äta bättre. Den som vinner får en klänning till sitt kommande bröllop. 
Under programmet måste deltagarna ta med sig bajs till programledaren för att hon ska inspektera det. När hon kollade på en av tjejernas bajs så sa hon helt plötsligt " Om du följer min diet så är det helt omöjligt att det här kan vara ditt bajs" lite lagom stränkt så där.  " Så vems är det!? "  Efter några sekunders tystnad så sa tjejen "det är min pojkväns"
haha det är bland det roligaste jag sett, tar med sin blivande mans bajs och låtsas att det är hennes. I tv och allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0