25 augusti = Adams dag!

Idag är det min kära vän Adams födelsedag! Hans alldeles egna vuxendag, grattis till dig!


Förövrigt har det här varit en ganska seg dag, 2 timmar och 45 minuter historia som sista lektion, behöver jag säga mer än att huvudet var på sprängningsgränsen när jag satte mig på bussen hem.. Men här ska det pluggas oj vad det ska pluggas!
Imorgon fortsätter kampen med projektarbetet, phu.. Bara att ta tag i eländet så blir det säkert bättre när vi väl kommit igång med företaget. Vi ska ju som sagt starta ett UF-företag (UF = ung företagsamhet) som vårat projektarbete. Just nu känns det riktigt tungt, pegarna rusar iväg men jag tror det kommer kännas bättre bara vi kommit igång lite mer.

Nu ska jag öppna min nötpåse och sen sätta mig och slappa framför tv:n. Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0